
CRM vine de la prescurtarea Customer Relationship Management. CRM-ul este un proces care ajuta la o mai buna intelegere a nevoilor si comportamentului clientilor. CRM-ul ajuta la dezvoltarea si la trasarea strategiilor de afaceri pentru client si de asemenea abordeaza problemele prin implementarea lor. In termeni simpli utilizarea eficienta a unui CRM ajuta clientul si organizatia acestuia sa indeplineasca acele teluri mult dorite, acele tinte referitoare la potentialele performante, achizitii, cresterea si pastrarea afacerii.
CRM-ul pe care il oferim noi – are drept scop gestionarea si optimizarea ciclului de viata al clientului dar si construirea unei intelegeri corespunzatoare sau a unei legaturi intre diverse departamente, forte de vanzari si clienti in cadrul unor companii mari, care in final toate la un loc vor spori productia companiei.
Prin folosirea CRM, o organizatie poate folosi inregistrarile anterioare ale potentialilor clienti si cumparatori precum si tendintele anterioare de achizitie, tendinte care le-au preferat mai devreme dar si nevoile acestora, pentru a crea un centru al clientilor si un sistem de marketing central referitor la nevoile clientilor.
Companiile care utilizeaza sisteme CRM se pot astepta imediat:
- La pastrarea si obtinerea mai multor clienti, in consecinta la o crestere globala.
- La cresterea si maximizarea absoluta a ciclurilor de viata a clientilor.
- La imbunatatirea serviciilor pentru clienti prin personalizarea acestora, totul prin noi cheltuieli.
CRM optimizează toate procesele diferite legate de relaţia cu clienţii. Aplicaţiile de suport ar trebui să elibereze angajaţii de toate activităţile de management ineficiente, obositoare sau inutile legate de clienţii potenţiali şi cei existenţi. Categorizarea şi verificarea datelor, colaborarea si accesul mobil sunt puncte principale.
Angajaţii dumneavoastră lucrează eficient şi cu plăcere. Au acces la informaţia cea mai nouă şi pot să se concentreze la ceea ce contează cel mai mult: servicii de calitate pentru clienţii dumneavoastră. Relaţii profitabile cu clienţii şi angajaţi satisfăcuţi contribuie la o creştere maximă a companiei şi la profit.
Forta de vânzări îşi reduce ciclurile de vânzare şi îşi măreste indicatorii principali de performanţă (cifra de afaceri per comercial, mărimea comenzii, cifra de afaceri per client, etc). Cheltuielile dumneavoastră de marketing scad, generarea oportunităţilor şi achiziţionarea clienţilor sunt îmbunătăţite considerabil, răspunsurile la campaniile publicitare sunt multiplicate, ceea ce determină o creştere a întregii cifre de afaceri.
Echipa dumneavoastră de suport clienţi îşi îmbunătăţeşte productivitatea şi asigură retenţia clienţilor, în acelaşi timp contribuind la reducerea costurilor şi creşterea promptitudinii în procesul de rezolvare a cerinţelor.