SFA – Sales Force Automation

SFASales Force Automation – este o aplicatie care va va ajuta sa reduceti costurile aferente procesului de vanzare, sa cresteti productivitatea agentilor de vanzari si gradul de satisfactie al clientilor. Utilizand baze de date relationale de tip SQL (PostgreSQL, MS SQL, Oracle, DB2), aplicatia este extrem de flexibila pentru a permite interfatarea cu aplicatii de tip ERP.

SFA este construita din 2 module principale:

  • Aplicatia server
  • Aplicatia client (instalata pe dispozitiv mobil)

Localizata la depozit, aplicatia server va gestiona clientii, comenzile, produsele, listele de preturi si de discount-uri, plajele de numere pentru comenzi si chitante de incasare, balanta client, alocarea clientilor pe ruta si transferul informatiilor catre si de la echipamentul mobil. Operatiile zilnice efectuate de agentii de vanzari pot fi structurate intr-un flux de lucru cu 3 componente: Incarcare date Operatii traseu Descarcare date

Agentul aflat pe traseu are urmatoarele posibilitati:

  • Sa vizualizeze, modifice si sa adauge informatii despre clientii alocati
  • Sa introduca noi clienti pe ruta respectiva
  • Sa preia comenzi, specificand data livrarii, modul si termenul de plata
  • Sa incaseze.
  • Are la dispozitia lista facturilor deschise, suma totala de incasat si suma scadenta
  • Sa introduca informatii cu privire la stocul existent la client