• ERP – Enterprise Resource Planning

    ERP – Enterprise Resource Planning Atunci când vorbim despre ERP – Enterprise Resource Planning – (planificarea resurselor companiei), rareori ne gândim la planificarea modului de cheltuire a resurselor. Mai degrabă ne gândim la viziunea unei companii asupra afacerilor, cu alte cuvinte, compania și toate componentele privite ca un întreg unitar și nu ca segmente izolate de activitate. Pe de o parte, sistemul ERP se referă la infrastructura software care asigură coeziunea internă a companiei; pe de altă parte, acesta susține procesele externe de afaceri în care este implicată compania.
      • Aplicațiile ERP sunt destinate proceselor de afaceri.
      • Aplicațiile ERP sunt modulare.
      • Aplicațiile ERP sunt integrate. Acestea permit extinderea companiei dincolo de limitele sale fizice: spre furnizori, clienți și parteneri.
      • Pachetul ERP complet va fi destinat tuturor (sau majorității) elementelor din funcțiile de business ale companiei.
    La ce serveşte un ERP?
    • Strângerea relaţiilor cu clienţii şi furnizorii, prin realizarea unui lanţ eficient
    • Reducerea costurilor producţiei şi stocurilor
    • Planificarea integrală a resurselor întreprinderii
    • Îmbunătăţirea globală a productivităţii
    • Maximizarea profitului, prin flexibilitate şi reactivitate sporită la cerinţele pieţei
    De ce să implementaţi un sistem ERP în compania Dumneavoastră? Pentru că cifrele următoare vorbesc de la sine despre avantajele unei soluţii ERP:
    • reducerea stocurilor – 18% reducerea costurilor cu materiale – 5%
    • reducerea costurilor adiţionale/salarii – 8%
    • creşterea vânzărilor şi a satisfacţiei clienţilor – 12%
    • îmbunătăţirea controlului financiar contabil – 16%
    Producţia este cel mai important proces în lanţul valorii într-o întreprindere producătoare, iar calitatea şi competitivitatea pe piaţă a produselor rezultate din procesul de producţie este esenţială. Pentru îndeplinirea acestor deziderate este esenţială eficienţa sistemului informatic de gestiune a activităţii. Numai implementarea unei soluţii informatice perfect modelate pe specificul activităţilor unei întreprinderi producătoare poate asigura premisele competitivităţii acesteia. Justificarea investiţiei într-un sistem ERP:
    • Eficientizarea întreprinderii
    • Standardizarea proceselor economice
    • Eliminarea insulelor informaţionale
    • Modularitate şi arhitectură deschisă, care facilitează adoptarea tehnologiilor viitoare
    Read More
  • HR – Human Resources

    HR – Human Resurses
    Modulul HR (Resurse Umane) ajuta la gestionarea unitara a angajatilor: recrutare, gestiune personal, evaluare performante, scolarizare, salarizare (calcul).
    • Permite definirea structurii departamentale (organigrama), precum si statului de functii;
    • Fiecarei pozitii i se poate asocia o fisa de post si un set de capabilitati cerute pentru ocuparea pozitiei respective.
    Capabilitatile sunt masurabile si liber configurabile (de catre utilizatorul final, in functie de necesitati). Gestiunea personalului Se pot defini formulare de evaluare pentru fiecare post in parte. Formularele contin criterii de evaluare masurabile, structurate in capitole; In cadrul unei sesiuni de evaluare, formularele predefinite anterior de specialistul HR sunt trimise pe fluxuri catre evaluatori, pentru completare (presupune DMS – Fluxuri pentru fiecare dintre evaluatori). Dupa completare, aplicatia calculeaza un punctaj, care este comparat cu punctajul minim, permitand specialistului HR sa obtina o imagine despre nivelul actual al angajatului respectiv; Formularele de evaluare sunt atasate automat la informatiile de personal ale angajatului respectiv.
    Read More
  • SFA – Sales Force Automation

    SFA  Sales Force Automation – este o aplicatie care va va ajuta sa reduceti costurile aferente procesului de vanzare, sa cresteti productivitatea agentilor de vanzari si gradul de satisfactie al clientilor. Utilizand baze de date relationale de tip SQL (PostgreSQL, MS SQL, Oracle, DB2), aplicatia este extrem de flexibila pentru a permite interfatarea cu aplicatii de tip ERP. SFA este construita din 2 module principale:
    • Aplicatia server
    • Aplicatia client (instalata pe dispozitiv mobil)
    Localizata la depozit, aplicatia server va gestiona clientii, comenzile, produsele, listele de preturi si de discount-uri, plajele de numere pentru comenzi si chitante de incasare, balanta client, alocarea clientilor pe ruta si transferul informatiilor catre si de la echipamentul mobil. Operatiile zilnice efectuate de agentii de vanzari pot fi structurate intr-un flux de lucru cu 3 componente: Incarcare date Operatii traseu Descarcare date Agentul aflat pe traseu are urmatoarele posibilitati:
    • Sa vizualizeze, modifice si sa adauge informatii despre clientii alocati
    • Sa introduca noi clienti pe ruta respectiva
    • Sa preia comenzi, specificand data livrarii, modul si termenul de plata
    • Sa incaseze.
    • Are la dispozitia lista facturilor deschise, suma totala de incasat si suma scadenta
    • Sa introduca informatii cu privire la stocul existent la client
    Read More
  • DMS – Document Management System

    DMS – Document Management System
    DMS este o solutie pentru optimizarea gestionarii documentelor, a accesului la informatie si pentru automatizarea proceselor interne. DMS va utiliza, in cea mai mare masura, investitiile deja facute in infrastructura hardware si software. 
    • Reducerea semnificativa a timpului de lucru alocat pentru gestionarea documentelor;
    • Reducerea spatiului pentru depozitare;
    • Reducerea costurilor legate de copiere si tiparire (echipamente, hartie, cerneala);
    • Reducerea costurilor legate de miscarea documentelor;
    • Raspuns prompt la cerintele partenerilor facilitat de accesul rapid la informatie;
    • Acces securizat la informatii (drepturi de acces, documentele stocate sunt criptate);
    • Scalabilitate (investitie etapizata);
    • Beneficii imediate (implementare rapida si etapizata).
    DMS este o solutie pentru optimizarea gestionarii documentelor, a accesului la informatie si pentru automatizarea proceselor interne. Pe langa o zona de stocare si catalogare a documentelor in format electronic, solutia oferita cuprinde solutii simple si eficiente de generare, structurare, codificare, regasire si accesare a documentelor si de miscare libera sau planificata a informatiei. DMS ofera posibilitatea automatizarii proceselor asociate cu crearea, revizuirea, aprobarea, distributia si arhivarea documentelor.In viziunea noastra, rezolvarea problemelor de rutina ce apar in gestionarea documentelor este esentiala.
    • Usurinta in utilizare (Aplicatia este construita conform standardelor Microsoft. Chiar si un utilizator ce are cunostinte sumare in domeniul calculatoarelor va folosi cu usurinta DMS;
    • Structura de directoare/fisiere in care sunt organizate documentele este familiara oricarui utilizator;
    • Multiplele optiuni de cautare duc la regasirea imediata a informatiilor;
    • Generarea automata a documentelor va usura semnificativ efortul de editare, verificare pentru documentele standardizate;
    • Gestionarea centralizata a documentelor in forma criptata sporeste gradul de siguranta;
    • Orice tip de document in format electronic poate fi gestionat cu ajutorul DMS;
    • Notificari: cerere pe flux, modificari in directoare de interes, etc.
    Read More
  • CRM – Client Resource Management

    CRM vine de la prescurtarea Customer Relationship Management. CRM-ul este un proces care ajuta la o mai buna intelegere a nevoilor si comportamentului clientilor. CRM-ul ajuta la dezvoltarea si la trasarea strategiilor de afaceri pentru client si de asemenea abordeaza problemele prin implementarea lor. In termeni simpli utilizarea eficienta a unui CRM ajuta clientul si organizatia acestuia sa indeplineasca acele teluri mult dorite, acele tinte referitoare la potentialele performante, achizitii, cresterea si pastrarea afacerii. CRM-ul pe care il oferim noi – are drept scop gestionarea si optimizarea ciclului de viata al clientului dar si construirea unei intelegeri corespunzatoare sau a unei legaturi intre diverse departamente, forte de vanzari si clienti in cadrul unor companii mari, care in final toate la un loc vor spori productia companiei. Prin folosirea CRM, o organizatie poate folosi inregistrarile anterioare ale potentialilor clienti si cumparatori precum si tendintele anterioare de achizitie, tendinte care le-au preferat mai devreme dar si nevoile acestora, pentru a crea un centru al clientilor si un sistem de marketing central referitor la nevoile clientilor. Companiile care utilizeaza sisteme CRM se pot astepta imediat:
    • La pastrarea si obtinerea mai multor clienti, in consecinta la o crestere globala.
    • La cresterea si maximizarea absoluta a ciclurilor de viata a clientilor.
    • La imbunatatirea serviciilor pentru clienti prin personalizarea acestora, totul prin noi cheltuieli.
    CRM optimizează toate procesele diferite legate de relaţia cu clienţii. Aplicaţiile de suport ar trebui să elibereze angajaţii de toate activităţile de management ineficiente, obositoare sau inutile legate de clienţii potenţiali şi cei existenţi. Categorizarea şi verificarea datelor, colaborarea si accesul mobil sunt puncte principale. Angajaţii dumneavoastră lucrează eficient şi cu plăcere. Au acces la informaţia cea mai nouă şi pot să se concentreze la ceea ce contează cel mai mult: servicii de calitate pentru clienţii dumneavoastră. Relaţii profitabile cu clienţii şi angajaţi satisfăcuţi contribuie la o creştere maximă a companiei şi la profit. Forta de vânzări îşi reduce ciclurile de vânzare şi îşi măreste indicatorii principali de performanţă (cifra de afaceri per comercial, mărimea comenzii, cifra de afaceri per client, etc). Cheltuielile dumneavoastră de marketing scad, generarea oportunităţilor şi achiziţionarea clienţilor sunt îmbunătăţite considerabil, răspunsurile la campaniile publicitare sunt multiplicate, ceea ce determină o creştere a întregii cifre de afaceri. Echipa dumneavoastră de suport clienţi îşi îmbunătăţeşte productivitatea şi asigură retenţia clienţilor, în acelaşi timp contribuind la reducerea costurilor şi creşterea promptitudinii în procesul de rezolvare a cerinţelor.
    Read More

Aplicatii web

ERP – Enterprise Resource Planning

ERP – Enterprise Resource Planning Atunci când vorbim despre ERP – Enterprise Resource Planning – (planificarea resurselor companiei), rareori ne gândim la planificarea modului de cheltuire a resurselor. Mai degrabă ne gândim la viziunea unei companii asupra afacerilor, cu alte cuvinte, compania și toate componentele privite ca un întreg unitar și nu ca segmente izolate…

Read More

HR – Human Resources

HR – Human Resurses Modulul HR (Resurse Umane) ajuta la gestionarea unitara a angajatilor: recrutare, gestiune personal, evaluare performante, scolarizare, salarizare (calcul). Permite definirea structurii departamentale (organigrama), precum si statului de functii; Fiecarei pozitii i se poate asocia o fisa de post si un set de capabilitati cerute pentru ocuparea pozitiei respective. Capabilitatile sunt masurabile…

Read More

SFA – Sales Force Automation

SFA – Sales Force Automation – este o aplicatie care va va ajuta sa reduceti costurile aferente procesului de vanzare, sa cresteti productivitatea agentilor de vanzari si gradul de satisfactie al clientilor. Utilizand baze de date relationale de tip SQL (PostgreSQL, MS SQL, Oracle, DB2), aplicatia este extrem de flexibila pentru a permite interfatarea cu aplicatii de tip…

Read More

DMS – Document Management System

DMS – Document Management System DMS este o solutie pentru optimizarea gestionarii documentelor, a accesului la informatie si pentru automatizarea proceselor interne. DMS va utiliza, in cea mai mare masura, investitiile deja facute in infrastructura hardware si software.  Reducerea semnificativa a timpului de lucru alocat pentru gestionarea documentelor; Reducerea spatiului pentru depozitare; Reducerea costurilor legate de copiere si…

Read More

Despre noi

First Web Design a inceput ca o companie infiintata in 2007, cu sediul in Bucuresti, ce ofera solutii pentru persoane juridice, organizatii non-profit sau persoane fizice. Fie ca doriti realizarea unui site de la zero sau refacerea unuia existent, noi avem solutia pentru dumneavoastra. De-a lungul timpului am acumulat experienta in web design, web development…

Read More

Recomandari de la clienti

  • inspateleblocului.ro
    "A lucra cu First Web Design Studio e ca atunci cand ai o idee buna iar ceea ce ei reusesc sa faca din ea este dincolo de orice imagine, oricat de buna, ai fi avut tu inainte. Vreau sa multumesc integii echipe pentru lucrul ultra-rapid la site-ul revistei mele, designul impecabil, promptitudine si amabilitate. Dar cel mai mult pentru acest lucru: au reusit sa faca dintr-o simpla idee a mea un adevarat obiect de arta."
    Ioana Cosma, poet, cercetător și lector la Universitatea din Pitești.
    Feedback proiect in derulare
  • Recomand echipa firstweb, sunt plini de entuziasm si cu multa experienta. Au terminat site-ul la timp si totul a fost asa cum am discutat la inceput. Speram sa colaboram si pe viitor. Marius, Manager manazin online
    Recomand!

Customizare Aplicatii web

ERP – Enterprise Resource Planning

Posted on Posted in web2022

ERP – Enterprise Resource Planning Atunci când vorbim despre ERP – Enterprise Resource Planning – (planificarea resurselor companiei), rareori ne gândim la planificarea modului de cheltuire a resurselor. Mai degrabă ne gândim la viziunea unei companii asupra afacerilor, cu alte cuvinte, compania și toate componentele privite ca un întreg unitar și nu ca segmente izolate…

Read More

HR – Human Resources

Posted on Posted in web2022

HR – Human Resurses Modulul HR (Resurse Umane) ajuta la gestionarea unitara a angajatilor: recrutare, gestiune personal, evaluare performante, scolarizare, salarizare (calcul). Permite definirea structurii departamentale (organigrama), precum si statului de functii; Fiecarei pozitii i se poate asocia o fisa de post si un set de capabilitati cerute pentru ocuparea pozitiei respective. Capabilitatile sunt masurabile…

Read More

SFA – Sales Force Automation

Posted on Posted in web2022

SFA – Sales Force Automation – este o aplicatie care va va ajuta sa reduceti costurile aferente procesului de vanzare, sa cresteti productivitatea agentilor de vanzari si gradul de satisfactie al clientilor. Utilizand baze de date relationale de tip SQL (PostgreSQL, MS SQL, Oracle, DB2), aplicatia este extrem de flexibila pentru a permite interfatarea cu aplicatii de tip…

Read More